Joråsåatteeh!

Joråsåatteeh, jao, C ska titta på lägenhet på söndag igen, undrar hur den ser ut, ser skitskum ut på bilderna men verkar bra, hyfsad hyra och tre rum så hoppas på den. Vill ju klämma in det älskade matsalsbordet som jag köpte på myrorna i sundbyberg, det va riktigt spontant men skitfint! Undrar vem jag ska bo med i den här eventuella trean? Väntar och väntar på att M ska ringa och meddela att hon vill bli sambo men samtalet uteblir, timme efter timme, dag efter dag.. Jävla svikare :O
Hehe, nej det är lugnt, får väl stå mitt kast, men om det skiter sig här, är det lugnt att jag lånar ditt makeup-diplom och söker jobb på butterfly (haha) och flyttar in i din lägenhet, ja menar, sängen lär ju räcka, även om E är där, jag kan ligga långt långt ut?

Om jag vågade skulle jag berätta om hur det går för mig här, men det vågar jag inte, man vet aldrig vem som läser, även om ni som faktiskt läser är rätt få och jag har rätt bra koll på vilka nåra är. Typ släkting M, kompis A ev. kanske kompis E, och så några hemliga beundrare förståss.

You know you love me XOXO supergirl C ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0