Radiostar

C The RadioStar. Idag när jag satt på bussen lyssnade jag på norska NRJ, de hade någon tävling, man skulle helt enkelt smsa och säga vem som sjöng en låt som de spelade, det var Rihanna så för mig var det pissenkelt. Uppfattade aldrig vad man kunde vinna men tänkte att det va kul att vinna nåt i allafall.. skickar alltså iväg ett sms och sitter snällt och lyssnar vidare och tänker inte mer på det. Sedan ringer det ett Oslonr som jag inte känner igen och tänker, måste svara, kan ju va om jobb. Åh nej, det var ju såklart radio, "hejhej, Lars på NRJ här", ojsanhoppsan va pinsamt, ok, ska jag va med och skämma ut mig i radio alltså, fick alltså säga, "ja det är Rihanna", varpå han svarar "ja, det är rätt, du har vunnit quorn som kommer hem i postlådan så att du kan hålla dig slank och fin" Haha! Vilken jävla grej, finns knappt quorn i Norge och jag är ju vegetarian! Vilken skitskum grej. Vem fan skickar det i brevlådan dessutom!? Undrar hur mkt jag får? Och om det kommer fram eftersom jag varen kunde postnumret eller kom i håg att skriva CO/.

Kommentarer
Postat av: Erik

Fy fan va najs =) !

Grattis !!!!

Puss å kram ...

2008-06-24 @ 14:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0