Svettigt i Norge

Fotsvett överallt, lort under naglarna, katthår i datorn och t.o.m finne på ryggen. Men annars är det fint! Ska laga lasagne snart, mmm. Ms nya lägenhet i A-a kan nog bli riktigt fin när den blir klar tror C. C själv jagar ju med ljus och lykta, spett och rävfälla också för den delen, efter lägenhet i oslo. Har idag varit på två visningar + en i söndags men den i söndags va ingen hit, skaeeeeeeeeeeeebbigt.

Och de idag va egentligen för små men den ena så JÄVLA fin! Har idag hittat en annan, en fyra (med hög takhöjd vilket nästan är det viktigaste hehe) vilket ju vore superbra, som jag ska titta på imorgon plus att jag även ska se en annan imorgon. Men nu fan ska det bli ordning på torpet. Har bestämt att innan dagen idag är slut ska jag ha lägenhet och det kan man ju säga att det stämmer om jag hittat den idag och får den imorgon.. =)

Fan va varmt det är men nu ska här inte gnällas, hade det inte varit för att havet luktar så äckligt och kliar lite så hade jag inte gnällt utan snällt gått nerför berget och badat istället.


Kommentarer
Postat av: lena

kjempe varmt!:)

2008-06-03 @ 20:13:11
URL: http://www.lenaz.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0