Favoritkund!

C har besök, Big bro' A är här, det är skojigt! Igår var vi ute en sväng, skulle hålla oss på ön men det blev av nån underlig anledning i vanlig ordning till Stureplan, why why why!? Känner ingen som tycker att det är kul där så varför hamnar vi alltiid där när vi har så mkt roligare på hemmaplan?

Idag har vi varit på Yttersta tvärgränd och Skinnarviksberget.. det börjar bli en gammal klassiker, det va mkt kids och jag hade t.o.m tillfälle att spana in en snygg liten pojkvasker. Satt och lyssnade på div. musik. Såg en svinfet limo, riktigt snygg, A är superimpad och har nämnt den vid flera tillfällen efteråt, han fotade och har beundrat kortet också =)

Dagens höjdpunkt inträffade för ca 20 minuter sedan när vi var på Ica, min favoritkassörska sa såhär: "-Mina små favoritkunder. Jag menar det!" Blev lite generad och vågade inte säga det tillbaka vilket jag såklart borde ha gjort! Hon är ju så gullig, liten utländsk dam. Trodde inte att det var ömsesidigt så det var ju kul!

H F och G L

Kommentarer
Postat av: lisa

ha en forsatt trevlig kväll! :)

2008-04-19 @ 22:20:13
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0