har fått tips

C har nu äntligen tagit sig iväg till solariet. Fick i Berlin ett tips av L i klassen att om man ligger ett tag på sidan (som för övrigt är sjukt obekvämt och svettigt) så får man inga vita märken på vad jag gillar att kalla vingarna, skulderbladen allltså, och inte heller på svansen(kotan) så det blir spännande att se i dagsljus imorgon, svårt att säga nu. Har iallfall rakat ben och använt Ms gamla ansiktsmask som jag hittade i skåpet så nu är jag hel och ren!

Nu blire mer Scrubs, sett 14 avsnitt so far, skrev det förra gången? Minnet är bra med kort. Hf Gl. Puss

Kommentarer
Postat av: Frida

Hejjö!
Jag har försökt att ringa dej men din tele e dummis!?
Jo du förstår att man får vita fläckar för att de inte är något syre när man ligger helt mot solariet..Så för att inte få fläckar så ska man ventlilera lite;P Nu får du ta o blogga lite så jag vet att du lever! Puss /Professor F

2008-04-16 @ 20:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0