Hey Friday!

Idag har C varit ute på minäventyr, varit hos S och druckit lite cava och sett på topmodel, cava = fnitterattacker, det var skojigt. Fick se riktigt schyssta bilder på mig själv när jag sitter och ser riktigt illamående ut på Kvarnen, extra kul eftersom det faktiskt var så.. men i ungefär två minuter, kul att de prickat in 4 kort på det =)

Jodå F jag lever vettu! Det är så det går till med solariet allltså, det va ju bra att veta, så jag borde alltså vända mig helt om och sola på mage ett tag (vilket jag antar är ännu sjukare obekvämt? ...eller?)

För övrigt har C stekt halloumi för första gången idag, det blev torrt men gott, satan vad torrt det ska bli i matlådan imorgon, men men, en gång är ingen gång.. om en säjjer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0