Idag blev C nästan överkörd

Har varit ute i solskenet för att ta mig till en expert-butik för att titta på mobiltelefoner, mamma vill inte köpa den som jag vill att hon ska köpa till mig.. för dyr =( too bad, så jag måste hitta en billigare.

Var iaf på väg dit då,  såg inga bilar men det var rött så gick ett äldre par över, tänkte "va fan kan de så kan jag". Kommer till mitten av vägen, ser att bilarna ju har rött fortfarande och tänker, jaja, det måste ju växla till gult först, jag hinner om jag är snabb (och det är jag ju så klart..) men ljuset var snabbare än mig (med ljusets hastighet låter bekant.. hmm?) så jag fick hoppa tillbaka, pinsamt som bara fan och gubben kommenterade och allt. Fast inte på ett otrevligt sätt, vilket var tur eftersom det var han som gav upphov till detta destruktiva tillvägagångssätt som jag la mig till med.

Over and out, Thank you for listening

Kommentarer
Postat av: Frida

Duktig flicka som skriver:)
Det var ju tur att du tog ditt förnuft tillfånga o valde säkerheten!!
Angående solariet så vette fan om man ska vända sig om helt..De känns väldigt jobbigt?
Jag orkar inte bry mej men de räcker väl o lyfta lite då o då så kommer det väl lite syre tänker jag...?haha
Eru klar med vad som komma skall?! Snart e väl skolan slutt?

2008-04-17 @ 21:14:55
Postat av: Erik

Tur att du inte blev påkörd ! ........
Det gör ont kan jag säga =/

Mvh///E

2008-04-19 @ 20:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0