Inte så flitig

Söndag 13 April

C har inte varit så flitig här som ni kanske märkt, har verkligen inte hhaft något bättre fö mig, borde ha fått tummen ur men har varit helt handlingförlamad sedan M lämnade stan. Hela helgen har C legat i sängen eller suttit vid datorn och har t.o.m fått skavsår på höftbenen från jeansen av allt datasittande.. inte bra. Men har iaf inte fått liggsår från allt Scrubs tittande än, sett 14 avsnitt den här helgen.

Var ute i onsdags, det var kul iofs, skulle gå hem tidigt men det blev verkligen inte så lugnt som det var tänkt, verkligen inte. men kul hade jag.

Nu ska jag roa mig med att läsa Ms inlägg och sedan gå till Ica och växla solpengar, kommer inte solen till dig, får du komma till solen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0