Annie - snart misstänkt för mordförsök

Torsdag 21 februari (Grattis Simone!)

Idag har duon varit ute på tur, för att öka antalet personer till tre, eftersom omväxling förnöjer! Nu vet vi hur VasaHallen ser ut (man lär sig nåt nytt varje dag!), mkt trevlig mataffär.

C råkade ut för ett mordförsök,
A blev trött på henne efter att hon gick in i badrummet och la sig ner "C: -Jag kanske till och med lägger mig ner!
A: -Inga luffare i mitt badrum!"


Men innan dess hade vi trevligt!

Sedan kom vi till ett ställe vi kände igen!
M tar en favorit i repris.. både posemässigt och uttrycksmässigt: -Jag kanske till och med lägger mig ner!
(Kolla tjejen i bakgrunden, bra avundsjuk på Ms akrobatfärdigheter!)


Medans C börjar en stalkerkarriär.

Kommentarer
Postat av: Pillan

ni har inte tråkigt iaf:P

2008-02-22 @ 19:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0