C äter fegsushi

C: jag har egentligen aldrig förstått det här med att blogga, vem vill läsa om nån annans trista liv? men samtidigt så... jag har heller inte förrän tills för några dagar sedan förstått hur man hittar bloggar. Förutom att de alltid dyker upp och är i vägen när man försöker googla något, men nu så! Nu förstår jag, jag har ju alltid tyckt att jag själv är fantastiskt rolig och säger ofta "fan vilken rolig film det här skulle bli!".

Igår var vi och handlade, vi skulle äta raclett med C:s bigsis'! C har ju lite tulpandille så hon blev fantastiskt glad när det visade sig att de på "Vi" i Hornstull kostade endast 19:90. Visserligen inhandlades det inte några, men det finns ju möjlighet att åka tillbaka, man har ju månadskort va! Uhh, billigt! image3

En annan sak som C funderar på är: Varför köpa rosa ögonskugga 15ggr om året när man ser ut som en grisekno i det? Uhh, dyrt.

M Står i köket och lagar mat till oss, mos ska vi få, riktigt mos! Mmmm..! (Har även ätit vegsushi idag, det var underbart, lika underbart som förra veckan) Kanske borde hjälpa till..? ..To be continued..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0