gymnastik!

C står och förbereder sig framför sängen för att stå på händer mot sängkanten och lixom rulla ner på rygg. Då sker följande:

C: Men nej jag vågar inte, tänk om det inte går bra?

M: Vadå går bra? do it!

C, vickar lite fram och tillbaks och blir mer och mer osäker på om hon verkligen kommer att överleva detta.

C: hahahaha nej det går inte, stå här och ta emot:

M: Ok

C: hahahaha nej det går inte, lova att du tar emot mig om det händer nåt.

M: Det kommer inte att hända nåt, jag kan göra det först så får du se.

M, slänger sig väldigt osmidigt och ograciöst upp i luften med fötterna i vädret och "rullar" ner i sängen samtidigt som det knakar till i ryggen och M tror att det är läge att ringa 112:-)

M: Det är ingen fara, det kommer gå bättre för dig för du är längre än mig!

C: Va? Tror du?

M: jajajaja det går bra, kom igen nu. Gör´t annars kommer jag skriva om det i bloggen! Å så blev det haha...

C, slänger sig upp minst lika ograciöst som M, fast utan knaket i ryggen!

Det var kvällens workout, nu kan vi tjocka oss på Burger King imorgon! gött-[g.ö.t]

image56

Kommentarer
Postat av: Anonym

Här har jag hittat något åt er .
http://www.vikingstore.org/produkt.html

Mvh

2008-04-02 @ 18:58:46
Postat av: Erik

Hoppas allt är bra

2008-04-02 @ 19:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0