Melodifestival... uhh spännande

Ja då var det dags att samanfatta årets Melodifestival...
Charlotte vann ju som säkert alla schlagernördar redan vet, det tycker vi var helt OK. Vi blev ju förstås jättebesvikna för att Sjögga inte fick lite mer poäng men men ungdomar nuförtiden förstår sig tydligen inte på riktig musik!

Det tråkiga med kvällen var ju att C har åkt på en läskig ögoninflammation, så hon såg ju knappt nånting stackarn! Men nu har M kokat vatten som vi ska döda bakterierna med.

Vi har ju besök, kvällen till ära.. Så det diskuterades vilt kring morgondagens löp:
C: Vad kommer det stå imorgon nu då?
Å: -Charlottes chock, Carola akut till sjukhus. -Björn antastad på efterfesten.
C och M: Haha!
Å: (efter lång tystnad och mycket ögonpet) -Ja! Jag vet vad det kommer stå: Linda Bengtzing: Jag har hånglat med Snygg-Erik! Så kommer hon säga bara fr att få alll uppmärksamhet:

Annat samtal:
C: -M, jag är utbildad Ekonomiassistent.
M: Jaha, haha.
C: Ja, Å berättade det för mig!
Å: Ja, man är det när man gått handel.
C: Gör peacetecknet och flinar (hade alltså ingen aning om detta).

Igår åt vi för övrigt finmödda igen. Det var gott, vi pratade inte med varandra på hela middagen, det blev för jobbigt. Och så har vi precis lärt oss uttrycket "Låt maten tysta mun".
Härifrån åkte vi buss:


Och här nånstans bor vi:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0