Det satans knät och Fröken Gynning

Cs knä is still not well, ramlade så satans hårt och skrapade upp knät, byxorna gick sönder och det var ju trist eftersom det var favoritparet.. Varför ska alltid favoritparet gå sönder..? -Jo! För att du använder dem oftast. Knät har varit "skikklig plagende", låset till dörren på jobbet sitter längst ner på dörren och det är lite svårt att låsa där när man knappt kan böja benet.. fick alltså sträcka ut benet ungefär som när man strechar för att ta mig ner till låset, detta har nu pågått i ca 2 veckor, trodde det var kurerat nu så jag satte mig på knä.. satan i gatan, OOONT! Men men, är man en klant så är man.

Upptäckte alldeles nyss, va jag inte tidigare visste, att min kära Fröken Carolina Gynning, min ledstjärna, mitt träd i stormen, mitt ljus i tunneln, har börjat blogga, jippie! (Ok, kanske överdrev lite, men jag tycker att hon är "rektit dökti"). Thank you and goodbye, hoppas att allt är under kontroll. Jag har själv ganska bra koll för tillfället, "Håll dig borta så behöver du inte fundera".

Mjao mjao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0