"Jag blev bög, Enbart, för att jag hatar kvinnor"

Ja, det är rätt. Jag blev också bög, enbart, för att jag hatar män.. hmm? Hur blev det där? Ja det stämde väl inte riktigt, men jag har heller inte blivit lesbisk, men nunna för ett tag är planen för att slippa allt trassel. En annan sak som bör göras är attt säga upp bekantskapen med alla manliga bekanta, för de irriterar mig.

För att gå ifrån mina bitterkärringsfasoner kan jag meddela att jag nu läser Inger Frimanssons bok "Mörkerspår". Trivs väldigt bra på jobbet och har för första gången i mitt liv gjort schema, för hela 5 personer. Det gick "meget bra", hoppas att de som ska jobba också tycker det.

Undrar även var vår vän J tagit vägen, har försökt ringa henne i flera dar utan svar... ringer upp gör hon inte heller. Jag undrar om det är folket eller nätet som är emot mig, för nån av dem är det. Ska försöka lägga mig snart, då skulle man kunna sova som en normal vuxen, jag är ju mer för att sova som ett normalt barn men det hinns ju oftast inte under veckorna.

I hate guys with guns, so that´s all of you.

/C ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0