Kylskåpsmagnet med Björnbusarna

Idag har det varit en kulturell dag. C ahr varit på den så kallade "Höstutställningen", det är alltså någon typ av årlig norsk utställning som enligt mitt konstutbildade sinne var skit. Jag har haft flera människor inne på jobbet som sagt sig köpa kläder till "Höstutställningen"s vernissage. Det var inte mycket jag skulle vilja betala för att hänga upp, däremot mycket jag skulle ta betalt för att hänga upp, bra betalt skulle jag ta.

Har även varit på marknad på "BLÅ", det var en ganska skojjig marknad som hade allt från secondhand-gummiskor till kylskåpsmagneter med "Björnligan", köpte en till A som uppskattade den. Kanske lägger upp en bild. Time to sleep.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0