C får HOTmail, som i hot på ren svenska.

Det här inlägget borde jag egentligen inte blogga för det är bara onödigt slöseri med energi på människor som tydligen inte förstår bättre eller klarar att bete sig och det är ju dåligt att sjunka till deras nivå, speciellt som det här ska vara en kul blogg, men men, ibland surnar man till..

C noterade för några dagar sedan att ett gammalt "ex" hade skaffat facebook, denne person var jag "tillsammans" med när jag var 14-15, fyller ju år i april och detta utspelade sig i april så det handlar alltså inte om ett år, utan om en månad, max. Jag tyckte väl att han var cool när jag var, ja just det, 14!

Som man brukar göra när folk som man inte har något emot och som man inte sett på länge dyker upp på facebook så klickade jag helt enkelt på Friend request. När jag var inloggad några dagar senare så får jag plötsligt ett mail med texten "FITTA!!!!! Du tar bort ***** direkt ....". (Denna trevliga påskhälsning var då från hans tjej) Varpå jag svarar "Ursäkta?"

Skickade faktiskt det här vidare till honom, för seriöst, hans tjej är ca 10 år äldre än mig och jag har ju inte gjort nåt, ALLS. Så om han vet att hon beter sig sådär borde han inte ha tryckt ja och utsatt mig för psykbrytet. Jag har fan inget med deras relation att göra, usch.

Fick btw ett mail till från samma människa(?) en liten stund senare där det stod nåt i stil med "Du kontaktar inte honom igen!!! Inte ett mail till. Om du ska va rädd eller inte beror på hur du beter dig. fitta!!!"

Ja-a de verkar ju ha en sund relation! Jag är iallafall evigt tacksam att jag inte har/är en sådan pojkvän/flickvän, kommer med största sannolikhet heller aldrig bli eftersom jag nästan inte är svartsjuk alls av mig.

Kommentarer
Postat av: Erik

HAHAHAAHAHAHA = ) ...

Va fan ..

Vilka härliga människor det finns = / ...



2009-04-13 @ 23:58:32
Postat av: Anonym

Shit pommes frites som man brukar säga om man inte riktigt är med! detta låter dom ett typiskt Arvika syndrom... hahahha! tragiskt...

2009-04-14 @ 20:29:07
Postat av: Lollo

Shit pommes frites som man brukar säga om man inte riktigt är med! detta låter dom ett typiskt Arvika syndrom... hahahha! tragiskt...

2009-04-14 @ 20:29:37
Postat av: Lollo

hoppsan slant lite i all denna uppståndelse!

2009-04-14 @ 20:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0