det var bättre förr, när inte fyllesms fanns!

Det är dagens sanning från oss till er (ja det är ju bara C som säger det, M vet inte ens om att hon sagt det men är helt säker på att hon skulle ha hållit med om hon varit singel).

BTW så planerar C att gifta sig i sommar, med vem är fortfarande ganska oklart men trevligt ska det bli iallafall. Planerar även att ha ett så kallat "öppet förhållande", detta gäller selvfölgelig bara åt ena hållet, jag gör vad jag vill och den eventuella toffeln gör också som jag vill.

En sak som irriterar mig är hur människor rankar sig själva, jag skulle vilja skriva världens utläggning om det här men då kommer väl nån va på mig för att jag är ytlig (det ska jag lova er att jag är). Hur som haver så får ju folk fatta när de är about to make a tjän!

I spit on this // Hon utan lösöron

Kommentarer
Postat av: Mirja

HAHA har töffeln nån kompis eller?

2009-04-21 @ 23:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0