Det var definitivt bättre förr, när inte fylle-sms fanns

Nu vill jag gärna inleda detta med att förtälja att jag INTE har fyllesmsat nåt nu, absolut inte, har varit nykter sen i söndags. Jag tänker mer på hela medieboomen, satt här nu och fick mer eller mindre panik för att mammas internet inte fungerade, stod i trappan och skrek och skrek "Mamma, internet fungerar inte. MAMMA INTERNET FUNGERAR INTE!!!! VAD ÄR DET FÖR FEEEEEEL??? Kom då!? Snälla, hjälp mig!" Är detta normalt!? Jag fick alltså panik för att jag inte skulle kunna kolla facebook, hur ofta händer det nåt spännande på facebook då, nej, aldrig.


//C - idag fet, imorgon fetare, på lördag fetast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0