En glädjens dag för Annika Östberg, mig, och alla tjejer med dålig farsa!

Det är en glädjens dag för Annika Östberg som enligt uppgift idag fått komma hem till Sverige efter ca 100 år i amerikanskt fängelse. Kan aldrig tänka mig att Sverige kommer hålla henne fängslad speciellt länge för vi var väl en rättsstat va.. fast hur var det nu med U.S.A egentligen..? :O

Hur som helst så tycker jag att det är på tiden att hon får släppas hit om än inte längre än! Hon mördade inte någon polis, det där är sånt som kan hända vem som helst som har en dålig relation till sin kassa farsa och omedvetet är ute och söker en fadersfigur och hittar nåt skräp som ställer till det istället. Så till alla er som tycker att det är rätt åt henne. Läs lite psykologi och gå till en terapeut som kan hjälpa er med empatin och om det inte hjälper så hoppas jag att något liknande händer er eller någon i er familj eller att ni är en psykopat.



Over and out, thank you for listening, Annika has left the building

//C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0