En liten busringning

Vaknade 11:09 av att det vibrerade på golvet, ser på telefonen, Dolt Nummer, ofta det händer (hände 06:15 för några veckor sen, jag blev ledsen som inte hann svara, tänk om... :)), blir skitnervös för att det ska vara om jobb så jag harklar mig och kopplar på sekreterarrösten. Klick säger det när jag har svarat "Hej, det är C".

Har två misstänkta (hoppas på en tredje) 1. "Fuckingsjävla bartendern", som gör lite research. 2. En kille som smsar mig men förnekar att han raggar på mig och blev sur när jag nämnde det som jag tror misstänker att det inte är jag som skriver tillbaka till honom. Och så har vi ju såklart den jag ber till gud om att det ska vara.. Mr hothothot snowboardåkare. Ah! Mmmm :)) (Sean Patrick Flanery hade ju heller inte suttit fel, men man kanske ska va iaf lite realistisk) Haha, skriver jag dagbok här eller..? Nu vet ni ungefär hur det låter i min hjärna, har censurerat hela den delen av hjärnan som tänker snuskigt, ja, det blev inte så mkt kvar alltså.

Thank god för att vi har haft div. inneboenden här, de har nämligen lämnat chips! Uh va gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0