Fyllefacebooka

Blev just utsatt för ett typiskt fyllefacebooksamtal. Normalt sett är det jag som utsätter folk för det men idag har jag bara fått i mig en öl så jag höll låg profil. Det så kallade samtalet var mellan mig och en person av norsk härkomst, jag förstod att det var fyllefacebookande på gång dels med tanke på vad klockan var och dels för att det började med ett försök till att skriva på svenska, detta följdes av annat som jag inte förstod vitsen med alls och avslutades med vad jag tror var att personen somnade, istället för grönt kom det en liten måne.

Detta var ju självfallet meget glädjande för mig eftersom jag då fick se att jag inte är den enda som fyllefacebookar, gött å se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0