Jävla u-lands Norge

Nu har jag gjort det igen! Köpt saker på internet, dels så blir man ju alltid besviken över färgen, dels är det ju inte alls säkert att det passar, men det gjorde det faktiskt så det ska jag inte ta ifrån dem. Så kommer jag såklart heller aldrig ihåg att man ska betala den jävla tullen heller.
Så lyckades jävla u-lands-norges post att hålla på paketet i tre veckor så att jag trodde att det försvunnit på vägen, så dagen efter att jag skickat ett mail angående just detta så får jag en avi i posten, då har företaget jag beställt av bestämt att jag ska få pengarna tillbaka, fast att jag skrev att jag ville att de skulle skicka varorna igen istället.
Så nu säger de att de har skickat pengarna, dem har jag inte fått, men varorna har jag fått så då vill de ha betalt igen plus att de ju skickat varorna igen idag (Ska jag betala för det också?), trots att jag skrev att nu hade jag minsann fått dem, va är det för jävla fasoner, kommuniikation inom företaget, någon? Kanske nån på företaget har lust att åka på semester, ah va fan, jag kan betala! Arrrhhhgghhh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0