Kommer inte på nåt att skriva om....

Jag har tappat inspirationen... Det krävs nog en C bredvid min sida för att jag ska hitta rätt och bli lite rolig! Ser på Finding Nemo och de pratar om sjögurkor och jag undrar hur en sån ser ut egentligen? Är den helt grön som en vanlig gurka?(troligtvis inte)  Har den samma form som en gurka (troligtvis)? Hmmm, får nog kolla upp det!....... Den var tyvärr inte grön, det hade varit trevligt. Men typ samma form som en gurka hade den! Såg inte så trevlig ut faktiskt, nej usch! Om jag fick välja skulle jag hellre adoptera en panda än en sjögurka! Fast allra helst vill jag ju såklart adoptera C♥
=)


Kommentarer
Postat av: J

När jag var i Australien.. haha.. så var vid barrär-revet o guiden plockade upp en reeektigt stor sjögurka som ja fick hålla... riktigt knasigt "djur".

2009-05-08 @ 17:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0