Stalker-night

Har siktet inställt så därför har jag ikväll använt mig av mina stalker-skills, det var riktigt lyckat eftersom objektet i fråga stannade i närheten för att säga ha det bra när vi gick. Brorsan menar att det egentligen är han som har halva inne och inte jag men vill ändå hjälpa mig på vägen så han hade vänligheten att meddela "Lillsyrran betalar" och fick svaret "jaså det är så? :)". -Jopp och snart är du hans svåger. Undrar bara hur jag ska gå tillväga framöver..? Fick ett finfint tips som säkert funkar (om jag kunde sluta bli så satans generad) att helt enkelt bara hänga där "eftersom folk man träffar varje dag börjar man till slut gilla". Hmm.. Men tills dess så ska jag nog hålla mig därifrån när jag är superfull och chilla och ragga på allt jag ser.

Peace out

//C - telefonist på heta linjen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0