statistiken skrämmer mig lite

Vill man hålla bloggen levande så får man ju försöka få till det ibland (nej det blir inge ligga har jag sagt).

Menar, man får ju försöka va lite kul va, men när man sitter här i sin ensamhet, utan nån att prata med, ingen som smsar, äter börek, blir fet och har utväxt till öronen och inga pengar att göra nåt åt saken, ja då känns det ganska hopplöst, jag tror t.o.m att jag ska sova med sminket inatt.. det är sunkigt och det kommer bli svart på kudden.

Hmm.. kanske jag ska låna en kudde av brorsan, han är ändå inte hemma så, han märker aldrig nåt, kan ju lika gärna va nån brud som varit på kudden, aight?

Imorgon stänger jag två och sen så kan det blir hur som helst med bloggandet.. ska kanske lägga på påskduken då, men det är möjligt att det blir påskuppehåll eftersom M kommer befinna sig i utlandet och jag inte vet var jag ska lägga ribban men jag vet iaf att Broker har öppet hela påsken, ska jag bara skaffa lite cash så.. yeah!

Påsk out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0