Statustext är grejjen.

Statustexter är grejen det! Om folk inte hade blivit så störda för att man uppdaterar den hela tiden skulle jag.. uppdatera den HELA tiden, tidigare idag hade jag t.ex: "har förklädet på, har dammsugit, lagar mat och ska baka morotskaka, nån som är intresserad av morotskaka och filmkväll på "vestkanten"? :P" Sen så var det ju dåligt med napp på den så jag fick ändra till: "Eftersom det var så dålig respons på mitt kak-filmserbjudande undrar jag nu helt enkelt om nån vill sova i min säng? Ni kan se det här som en kontaktannons, heeeh". Men tydligen så är det bara jag som tycker att detta är roligt så jag får väl helt enkelt skjuta mig själv.. eller ringa M, hon känner igen en komiker när hon ser en hon!

Bye bye // C - the greatest comedian alive

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0