Vinter? Sommar?

Nu har jag alltså anlänt till Österrike, här är det nästan sommar kan gå i bara mässingen om man vill. Fast det vill man inte! Vi har varit en sväng i skidbacken oxå, jag dödde nästan ihjal mig på väg till liften bara, av värmeslag! Men sen väl på toppen blev det mycket behaglig temperatur igen!
Men..... det finns många men....När jag började åka så märktes det att det var ett antal år sedan jag åkte sist=) Var typ helt slut efter 5 min, svettig och ont i benen -jotack! Så E fick ta mig till närmsta backutekrog och ge mig något att dricka=) Där satt vi i solen ett par timmar och sen åkte vi hem=) Det var en lagom åktur för min del!
Får se om det kanske t.o.m blir 2 åk nästa gång=)

Nu ska vi ut en sväng och förhoppningsvis bli lite fulla och odrägliga=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0