Dött

Det har inte hänt ett piss i Cs liv senaste tiden därför jag inte skrivit nåt. Jag har inget att skriva om.
Jag har under helgen återvänt till min födelsestad, där har jag varit helt nykter, något som är ovanligt när jag spenderar hela fem dagar där, det har varit mycket barn, jag har umgåtts med hela 4 olika barn under helgen vilket nog är personligt rekord, eller ja, det är personligt rekord rent privat alltså.. Har ju vikarierat på dagis.

Jag vill se Gym Class Heroes live! De har en massa spelningar men bara i U.S.A och det är självklart på en skateturné, ahh jag dör! Jag måste tydligen flytta till amerikat hur mycket jag än är emot allt märkligt som sker i det landet!

//C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0