Eg har vært i Bergen i helgen

Har Varit i Bergen i helgen, det var spännande, var på möhippa eller utdrikkningslag som det heter på norska. Det delades ut diverse uppgifter till the bride to be bland annat fick hon tvåhundra kronor att handla för, hon hade en lista på saker som skulle inhandlas men hon var tvungen att ta dem från andra kunders korgar, detta var mycket lustigt. Hon snodde en drickyoghurt vid namn Biola av en tjej, vi trodde att detta gick obemärkt förbi men icke, den bestulna dök nämligen upp med en sur min och frågan: "Har du tatt den biolan fra kurven min??". Blir man sur när man ser en vuxen tjej med paljetthårband, nätstrumpor och prinsesskjol ta nåt ur ens korg? Jag hade nog hämtat mig en ny yoghurt.

//C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0