Lördag morgon!

Tänk att det är lördag morgon och jag är redan påklädd,sminkad och kammad redo att gå till jobbet! Det var inte dåligt av mig måste jag säga, jag är i så god tid att jag t.o.m kan kosta på mig att göra ett litet blogginlägg, faaaantastiskt!

Jag har ju ett litet dilemma nu igen...Håret. Ska det få bli lite mörkare nu igen eller ska jag vara blond? That´s the question. Jag har ju redan köpt mig färg så det kommer säkert bli så att jag färgar det, men jag hade behövt den där personliga rådgivaren nu som bestämmer saker åt mig.

Jag lider av beslutsångest. Eller så är det närminnet som spökar? Jag kanske redan har bestämt mig men sen glömt bort det??

usch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0