Lurad - En ganska okänd

På facebook finns det en bild på mig med fransk bildtext.. min franske vän, vars bror lagt upp bilden, sa att texten betydde typ snygg tjej.. men idag upptäckte jag när jag använde googletranslater att det betyder ungefär "en ganska okänd". Borde ha misstänkt att det va nåt lurt eftersom han skrev hehe, men godtrogen och självupptagen som man är så går man ju på allt! April-april påmä!

På tal om Aaron i förra inlägget, läs och förundras över den fantastiska texten, kanske gråt en skvätt:
Cause when I think of you all I know Is that
there's nothing I won't do
to be with you
Ain't that cute - holding hands in the park
Ain't that cute - can't stay late after dark
Ain't that cute - was in love from the start
Ain't that cute - I could swear you stole my heart



Han har blivit vuxen och stencool han också, precis som brorsan, akkurat som broren sin!

//C - Har återfunnit gamla vänner idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0