Ny love at first sight

Jag, C, har en ny Love at first sight.. men han påminner om den från februari, så är ensidig så.. Jag följde med bigsis och hennes man in på tåget som skulle ta dem hem till Sthlm förut och där hittade jag en Kupé-tidning som jag nappade med mig och där har de, hör och häpna, listat europas blåblodiga singlar.. Jag tänder ju på tre saker (men man kommer långt med bara nr ett och två, nr tre är mer tanken på mig själv badandes i än att en blivande man behöver ha så mycket). Nr ett: skateboard, nr två: utseende, nr tre: pengar. (Fyra: att killen är bra med barn och djur). Den här killen åker förmodligen inte skateboard men han kan checka av nr två och han kan definitivt checka av nr tre... Jag har numera siktet inställt på semester i Monaco när än tillfälle bjuds.. Folkens, la meg presentere min fremtidige man: Andrea Casiraghi:



Match made in heaven

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0