Stalker

Jag fann ett kvitto när jag rensade plånboken.. med vad som verkade kunna vara namnet på servitören, servitören med stort S.. jag fann en grupp med namnet på stället.. och där var el servitör, jag är ju en helt utmärkt stalker! Synd bara att jag inte är tillräckligt sjuk i huvudet för att göra nåt åt saken. Jag vet inte om detta är normalt men en kompis gjorde sådär för nån vecka sen så antingen är det fullt normalt eller så är alla jag känner sjuka i huvudet.
Jag tror att jag har feber, jag skyller på den.

Klockan är 22:22, nån tänker på mig, trevligt. Hoppas att det är nån av två, kanske för att öka mina chanser för att det ska va nån bra så utökar jag till hoppas att det är nån av fyra, okej då, fem, men där går fan gränsen. Så många idioter som jag har i bagaget, ingen av dem är ens värd att ägna en tanke.

Jag glömde min nya leffe(leif gw persson)bok hos pappa, surt, jag hade precis kommit in i den och va skitsugen på att läsa klart och istället var jag tvungen att läsa en jättekristen bok som alla säger att man blir skitledsen och gråter av, jag har inte grinat än så jag förväntar mig att jag snart kommer göra det och jag misstänker varför jag kommer att göra det.

Jag lyssnar på Aaron Carter också, på spotify, jag fann för övrigt hans skiva hemma hos pappa, jag har snott en och annan skiva av honom och kallar dem för mina men jag trodde inte att han även stal skivor av mig..

//C - feber och svininfluensa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0