Usch

Försöker få kontakt med världen utanför min lägenhet, det går dåligt. Det verkar vara stora-ignorera-C-dagen, jag är rastlös som aldrig förr och är supersällskapssjuk men det är det ingen som bryr sig om. Ska det vara så mycket begärt att någon endaste en av dem som man känner kan ta en värktablett, dricka ett glas cocacola och få tummen ur röven och svara i telefonen och följa med ut och hitta på nåt?

Gahh! Jävla kukskallar. Brorsan ska till och med lämna mig och dra till sin bästis men jag får åtminstone två inneboenden ikväll, som de ska få umgås med mig. Jag ska tjata hål i huvudet på dem redan ikväll! Det blir roligt för mig det. Det var roligt för mig att jag fick skriva det här inlägget också, för jag ser positivt på tillvaron! Heeh :P

//C - som tycker att ni suger balle, precis som J tycker att Ritz gör och får pengarna tillbaka av ägaren. Nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0