.?#5372)¤/)#02?)/¤)=#?¤

Herreminjesus, vad är det med folk egentligen? Pratade med min vän J förut, efetrsom vi var ute en liten sväng igår så ville jag höra hur hon hade det under kvällen. Jag gick ju då hem kl. tolv och tofflade (som vanlig) =)
Ja men iaf,,, jag ringer J för lite update! Då är det, hör och häpna! Nån dåre som har brutit av hennes vindrutetorkare, kletat pizza över hela bilen OCH ja det är inte slut där,,, kastat pizzan på hennes balkong.

Det är ju ganska tydligt att det är nån som vill jävlas med henne, eftersom bilen och balkongen är på 2 olika ställen så är det ju nån som vet vart hon bor och vilken bil som är hennes! Hon vet väl till 99% vem det är, sååå stört beteende.
+ att det inte är första gången hon får bilen vandaliserad. Hon har precis fått den reparerad efter att "nån" hade hoppat in motorhuven på bilen!

Men J sa att hon ska, med ett stort leende på läpparna betala skadorna  =)
Det tycker jag att hon gör rätt i, att inte låta nån dåre få henne på dåligt humör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0