ahh..

Har idag köpt ett nytt läppstift, eller läffsstift som låter så mkt trevligare, ser på plus som handlar om semester, mönsterdjup och gps, drömmer om pension och dricker te. Arvika-te ett av dem bästa. Mitt knä och min fot har styrt upp sig så idag har jag och brorsan varit ute och joggat i regnet, började bra med håll men till slut så kom jag in i den så kallade andra andningen så det var schysst!

Har fått ett tråkigt mail och ett roligt telefonsamtal så jag får söka fler jobb och ser fram emot mitt perfekta liv! Firar detta med att publicera en tidigare opublicerad bild på min fläskläpp som jag fick på krogen förra året!



//C - the one and only, waiting for M to get here and to publish something new!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0