E har tatuerat sönder benet=/

E har börjat på en tatuering på låret, alltså verkligen hela låret! Och nu när han var iväg 2:a gången för att fylla i den så sa benet och resten av kroppen ifrån. Kroppen tycker tydligen inte om att bli misshandlad på detta viset. Så nu ligger han här i soffan, kan knappt gå och har ont hela tiden=/ Det är lite synd om honom faktiskt, fast kanske ännu mer synd om mig som får passa upp på honom med mat, saft mm.

Han ligger här och bossar över mig....
-Öhh 2 jordnötssmörmackor tack
-Kan jag få mer saft
-Åk och handla korv och pasta
-Åk till J och låna en film
-Öppna fönstret
Och så vidare och så vidare och så vidare....

Jag är flickvänsmaterial delux, funderar på att kanske auktionera ut mig sjäv. Ska nog ringa Salomon och Falk och höra om de tar emot sånna uppdrag. Så håll utkik inför nästa auktion, jag kanske är med!
Ska fundera ut ett bra utgångspris.... 2 miljoner?? Eller det kanske är lite för lite det? 3,7 känns nog som en rimlig start...
Ironin flödar ;-)

// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0