Ibland kan en fylleblogg vara trevligt

Jag har precis kommit hem, är ganska nöjd med mig själv, jag är hyfsat nykter men det blev en dyr kväll ändå, det blev drinkar (bloody mary, dont drink nåt annat) och taxi hem. Gick förbi vår gamla lägenhet förut, gud vad jag saknar den, det var en jävla crap-lägenhet men det var iaf nära, till ALLT! Nu måste man ju åka taxi överallt för att man bor så ocentralt, bor fortfarande i innerstan men det är inte nådigt hur långt det verkligen är till allt.

Hittade brorsan i soffan med både ben och armar i kors när jag kom hem, han sover fortfarande gott i soffan och lyssnar, tydligen på Run DMC, schysst avslut på kvällen! Nu ska jag fylleläsa lite i en av de fyra böckerna jag läser och se fram emot när mina två barndomsvänner kommer för att bo lite hos mig i slutet av augusti! Fun!

Natta

//C - You know, the girl, who eats crisps and likes it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0