Känner mig riktigt desperat idag

Idag känner jag mig riktigt jävla desperat, jag vill åka på semester, jag vill ha ett skitkul jobb, jag vill studera, jag vill jag vill jag vill. För en halvtimme sen så satt jag i soffan med superångest för att jag visste att jag skulle ringa en kille som jag känner att jag inte borde ringa men så gick jag och duschade och såg att jag fått ett bett på röven, då kändes det inte lika aktuellt längre. Gött. Huh, det är jobbigt att vara singel, efter två år borde man ju ha vant sig men det går tydligen dåligt.

Det är ab fab på tv, det är kul.

//C - blivande lyckad journalist med mer på meritlistan än dig, men du bryr dig inte, för du är nöjd med att jobba på coop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0