Manodepressiviteten

Är manodepressiv med väldigt korta intervaller. Minsta lilla fel och jag skulle kunna hoppa ut genom fönstret, bra grej och jag kan inte sluta flina. Vad är felet? Det är ju iaf seriöst störande att ha det såhär, men musik är ju som bekant både en bra humörsänkare och humörhöjare så nu lyssnar jag på When you wasn´t famous - The Streets och funderar på att lyssna på lite Led Zeppelin.

Tack Gud för att du är så omtänksam och tack mig själv för att jag inte har något som helst styr över mig själv. Tack å tack!

Well, som Kenta sa: -Utan att fråga finns ingen chans att få ett svar, där fick jag visserligen ett svar, Progg it is! Course! För är det någon som vet hur det är så är det Kenta (som för övrigt förekommer i både en och tre frågor i Stockholmsspelet).

//C - Learn it, live it, love it (Jawbreaker). Låter som att nån kofotar upp porten, stor idé när porten alltid är olåst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0