Paahrtäjj, Ibiza och ryckning i ögonlocket

Har en massa trevliga vänner på besök i staden så igår var vi ute och det samma ska ske ikväll, good shit!
Funderar på att dra till Ibiza i augusti, Fann biljetter för 399:- Uhhbilligt! Men haken är, det finns alltid en hake, att det finns inga biljetter tillbaka förrän typ tre veckor senare.. Jaja, jag är ju arbetslös så va fan!

Har sedan igår en liten härlig ryckning i ögonlocket, som L sa, en leamus(??). Detta kan tydligen vara ett resultat av för lite sömn.. hmm..

Träffade häromdagen en riktigt supersnygg kille som jag så att säga "varit borta i" tidigare, han var dock vid en första anblick skrämmande lik "mitt livs kärlek"(det värsta som hänt mig). Satte tungan i halsen, men först va jag inne hos grannen, fan folk får väl lära sig att stänga dörren så man slipper tro att det är där man ska gå in. Nojjigt, jag tänkte bara, det här, det bådar fan inte bra!

//C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0