Sjukling!

I onsdags var jag och M...alltså ännu en M, U får jag kalla henne då! Det börjar bli lite jobbigt detta med att bara skriva första bokstaven i namnet. Ni förstår hur jobbigt det kommer bli den dagen jag-M och M,M,M och M umgås och det ska bli nån form av inlägg av det. En enda röra av M kommer det bli!

Ok, nu till mig. Jag är sjuk=( Det började alltså när jag och U var i Karlstad... Kände mig konstig i kroppen och när jag kom hem däckade jag med feber och ont i nacken? helt stel var den, kunde knappt vrida huvudet! Somnade iaf vid åtta och vaknade nån timmen när E kom hem.

Dumt nog så gick jag till jobbet ändå på torsdag, tänkte att jag skulle ringt in nån annan om det blev för illa. Men det kändes helt ok tills kl blev typ 16. Då bara sänktes jag till botten och gjorde allt i slowslowmotion...

Kom hem och somnade i soffan, vaknade, tog en alvedon, svettades floder och somnade igen! Vaknade och var helt genomblöt, tog av mig kläderna, somnade om! Vaknade, ringde jobbet och sa att jag inte kommer, somnade igen.
Legat i soffan hela dagen... Har världens bästa syster som kom hit med mat och godis åt mig=)

Fick bli färdig fiskgratäng idag... Ser det inte delikat ut??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0