Snygga killar är bra för humöret

Jag, C, och J på jobbet körde en liten lek förut när vi var ute och åt efter jobbet, vi måste välja en av förstkommande tio killar som går förbi att ligga med, det gick sådär för mig, det kom inga 10poängare och om man garderar sig med t.ex nr 3 för att han va ganska ok så blire ju skit om nr 7 är supersnygg.

Vi gick ut och tog en (kors-i-taket) varm choklad för en halvtimme sen, efter att ha konstaterat att det inte var nåt liggmaterial på stället satte vi oss utanför och tog ett bloss och på andra sidan dök dagens snyggaste upp, som efter att ha stått och glott på oss i cirkus 2 min kom över gatan och gick in, dessvärre kom de ut lika fort som de gick in för ölserveringen var stängd och de såg ut att behöva minst två till för att våga dra av sig byxorna. Vilken otur, men det höjde det redan maxade humöret ytterligare och sedan kom det en bil förbi med en hottie i baksätet som jag (o)diskret pekade på och sedan kom de förbi igen (man tar tydligen raggarvarv även i oslo) så det var kul så då fick jag peka en gång till och nu kan jag lägga mig nykter och sova som ett litet lamm.



//C - Hett och oemotståndligt villebråd som gärna lyssnar på "The way I are"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0