Generellt sett

Så är jag på ganska sunkigt humör nowadays, sista tiden så har inte mycket blivit som jag vill och börjar deppa ihop lite. Alla längtar alltid efter sommaren, mig inräknad, men när den väl kommer så ser jag inte längre något nöje i den, det är för ljust för att sova, folk väsnas för mycket utanför mitt fönster och man ser par överallt! Jag trodde att det här skulle bli den bästa sommaren ever, till och med bättre än kubb-bada-basket-palladium-sommaren -07 (behöver förresten nya killkompisar, normala som inte är helt väck hela tiden och som vill hitta på saker, varje dag! Ska det vara så mycket begärt, ska jag behöva flytta hem!? Nej, aldrig i livet!), men den har inte börjat som väntat. Nu tar jag en vit månad och dessutom en killfri månad, inga fylleringningar i min kalender, inga raggningar och definitivt inget sex! Nok er nok!

//C - bitter som aldrig förr, men har joggat idag och ska fortsätta med det och bli en ny, eller mitt gamla kanske, glad/a jag/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0