Jaha då är det midsommar igen då..

Jag sitter nu, dagen före midsommar, på exakt samma ställe som jag satt dagen före midsommar och midsommarafton förra året, i år med skillnaden att jag inte bor här längre. Jag jobbade förra året och jag jobbar i år. Jag skulle vilja ha en riktigt svensk midsommar egentligen, med mina bästa vänner, färskpotatis, krans, jordgubbstårta och sprit!




Det blir inte mycket mer svenskt än såhär!

Tyckte att bilderna gjorde sig bättre med en centrering så jag tog mig friheten att ändra på strukturen, hoppas inte M misstycker! Nu ska jag se på ett tv-program där folks hjärnor exploderar ut genom näsan och munnen efter att de laddat hem nåt och drömma om jordgubbstårta, färskpotatis (med mycket bregott) och hinkvis med sprit och om det skulle va så att jag ska göra något denna midsommarafton så tänker jag inte prata om det, I don't wanna jinx it.

//C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0