Känner mig misslyckad

Känner mig misslyckad som sitter här, i fucking jävla Oslo, inget annat har jag på gång heller, blir rastlös! Jag vill väl inte jobba i nån butik, iaf inte som inte är min egen, jag ska ju ha ett stort eget företag eller jobba på ett stort företag och tjäna multum! Det finns ju inga karriärmöjligheter i det här lilleputtlandet! Varför sitter jag här och kastar bort min ungdom, jag känner mig som världens idiot! Inga ideér om va jag ska göra har jag heller! (Eller jo, jag har tusen men inget som jag Verkligen vill) Va fan är det här!? När gick det så fel!? Jag har ju alltid vetat vad jag ska!

Nu sitter jag här, 22 år, ingt jobb har jag, ingen bil har jag, inga pengar har jag och det enda jag lyckats åstadkomma efter gymnasiet är att ha gått ett år på en sketen konstskola, gått en minimakeupkurs, läst nybörjarryska och lyckats hamna i världens minsta sketnaste storstad, va är det för jävla liv? Till på köpet så bor jag med min brorsa, inget ont om honom, gillar honom, men för fan, vem bor med sin brorsa liksom?

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH!

Ge mig en syokonsulent för fan!

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0