,.:~*L*~:.,

Jag hade totalt glömt vad det var för datum men så blev jag påmind..
Det känns sjukt att jag har fyllt år två ggr och att du inte har varit där när din födelsedag kommit strax efter.
Tiden går så fort, jag tänker på dig nästan varje dag, jag gråter inte alltid men jag kan knappt prata om dig utan att det tjocknar i halsen. Även om vi inte umgicks som förr många år innan så var det alltid nåt speciellt och jag kan inte med ord beskriva hur mycket jag hatar att du inte kan va här. Du skulle resa, jobba med barn, du skulle bli bäst, på allt! När jag är på väg att ge upp tänker jag ofta på dig, du skulle inte ha gett upp, du skulle ha fått ett utbrott och sen skulle du ha rest dig. Jag tänker ofta att nu ska jag göra det här för både dig och mig! Vi har varit sura, arga, trötta och förbannade på varandra men vi har skrattat, gråtit, tävlat och vunnit tillsammans och du är för mig en stor påminnelse om vad som är viktigt!

Jag saknar dig, jag saknar dig!

/C

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det var det finaste jag hört på länge!! Kan instämma :(

2009-06-11 @ 19:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0