Nice!

Idag har jag och C solat och badat, ätit thaimat och varit på kalas. Det blev en snabbvisit på kalaset, C var det som var bjuden, jag var bara med=) Så hon gav dom presenter och var social en timme, sen drog vi därifrån! Nu sitter jag hemma ensam och funderar på vad jag ska göra, egentligen är jag trött. Men ändå så vill jag hitta på nåt, typ cykla eller göra nåt!

Jag borde egentligen städa lite, men hur kul är egentligen det kl 21,30 en lördag? Nej det får nog vänta tills imorgon eller ev. måndag! Jag kanske ska sova lite nu så jag är pigg sen när E slutar jobba? Ja vi får se vad det blir....

Nästa helg är det festival... det ser jag fram emot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0