spinnvill

Jag, C, har haft en väldigt trevlig liten middag hemma idag, det var mening att både L och V skulle komma men L drog sig ur 10 min efter att hon skulle varit här.. hrm! Men det var väldigt trevligt ändå. Jag hade lagat mat och  bakat brownies och dukat bordet och sedan det faller sig naturligt för mig att vara chef så jag hade delegerat ut uppgiften att städa badrummet till A.

V bidrog med dagens musiktips, så nu har jag lyssnat på Admiral P - Spinnvill på repeat i ungefär 2 timmar och drömt om en riktig bonnsommar med öl på Palles, bad på Ingestrand och pommes frites på Timmy´s, i sällskap med nån som du egentligen inte känner men som du ändå tycker att det är kul att prata med tills fiskmåsarna har tagit över och skriker för full hals och du inser att det nog är dags att gå hem.



Hun får meg spinnvill ja hun vet hva jeg vill!

//C - spinnvill og skal ta attituden med seg til Arvika til helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0