tandkött

vet inte om jag bloggat om det här förut, kanske, kanske inte, hur som helst så tänker jag göra det nu:

Jag, C, var hos tandläkaren förra veckan, som vanligt trodde (nejmen fy fan nu är det någon som spyr ute på gatan, jag hör klart och tydligt någon som hulkar) jag att jag skulle få dra ut en tand, nope inte den här gången heller..
Jag hade en bit tandkött som liksom hängde över en visdomstand så jag frågade om det fanns någon möjlighet att "operera" bort den, jodå, sa tandläkaren, så fick jag bedövning och så skar/klippte (ovisst) han bort det, det har fortfarande inte läkt och jag misstänker att jag kommer att dö i rabies.



//C - but I still just clap my hands saying yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0